ביטול עסקה

ניתן לבטל עסקה כל עוד לא נשלח מספר מעקב להזמנה.
הביטול יתבצע בהודעה כתובה באחת מהדרכים הבאות:

  • דוא״ל: info@junsta.com

  • וואטסאפ: 050-376-0495

לאחר אישור הביטול יבוצע החזר מלא לאמצעי התשלום המקורי תוך עד 7 ימי עסקים.


ביטול לאחר משלוח

אם ההזמנה כבר נשלחה – לא ניתן לבטל את העסקה, אך ניתן להחזיר את המוצרים לאחר קבלתם, בהתאם למדיניות ההחזרות שלנו.
למידע נוסף, ניתן לעיין במדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו כאן.

לעניין סעיף זה, “נשלח” ייחשב ממועד הנפקת מספר המעקב/מסירת משלוח לחברת השילוח (המוקדם מביניהם).


ביטול לאחר קבלת המוצר

ניתן לבטל עסקה ולהחזיר מוצר תוך 14 ימים מקבלתו, בתנאי שהמוצר חדש, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית.

לאחר שהמוצר יתקבל במחסן וייבדק, יבוצע החזר כספי לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה, בתוך עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על הביטול.


דמי ביטול ועלויות משלוח

במקרה של ביטול עסקה בהתאם לחוק, Junsta רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר העסקה או 100₪ – לפי הנמוך מביניהם.
דמי המשלוח הראשוניים לא יוחזרו, ועלות המשלוח חזרה תחול על הלקוחה.


חריגים לביטול עסקה

לא ניתן לבטל או להחזיר מוצרים שיוצרו במיוחד לפי הזמנה אישית, מוצרים אינטימיים (כגון בגדי ים או הלבשה תחתונה), או מוצרים שנעשה בהם שימוש לאחר קבלתם.


פרטי העסק

שם העוסק: Junsta
עוסק מורשה: 318210804
כתובת: פסוטה, 25170
דוא״ל שירות לקוחות: info@junsta.com